حس واقعی

دل نوشته ها و دلتنگیهای ما

حس واقعی

دل نوشته ها و دلتنگیهای ما

خیلی دلم گرفته

دیشب خیلی برام بد بود.گفتی دیگه فقط روزی چند تا اس ام اس میدی.گفتی زیاده روی کردی.پس من که بخاطر تو اومدم اونجا چی؟اگه اینطوره پس من خیلی زیاده روی کردم.من فقط بهت گفتم چرا تو این 3 ماه 1 بارم زنگ نزدی بهم؟!ولی بازم سعی نکردی ارومم کنی!چقدر دلم گرفته!چقدر دیشب گریه کردم.همه چیزو بخاطر تو تحمل کردم اینم دستمزدم!!!هنوزم نفهمیدی پقدر عاشقتم!

چهارشنبه ۹۲.۶.۱۳ ساعت ۱۱:۳۵

تو امروزو یادت نیست ولی من خوب یادمه.اولین باری که همدیگه رو دیدیم.اونم از دور.چه حس خوبی بود.وقتی دیدمت دلم از جاش کنده شد.نمیدونم تو چه حسی داشتی.کاش تو هم امروزو یادت بود.

خسته شدم

خدایااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا 

منو بکششششششششششششششششششششش.

مثل ندارد

مثل ندارد میم های مالکیتی که از زبان تو می شنوم

معنی دوست داشتن

چنان دوستت خواهم داشت
که معنی دوست داشتن را عوض کنند …