حس واقعی

دل نوشته ها و دلتنگیهای ما

حس واقعی

دل نوشته ها و دلتنگیهای ما

31.3.93

امروز قراره بریم بیرون.تو داری واسم یه چیزی درست میکنی.چقدر خوشحالم.تو خیلی خوبی.واسه همه چیز ممنونم عششششششششششششششششششششششششششقم.دیگه از این چیزا ننویس.ما مال همیم.باید باهم شاد باشیم.

حالم خوب نیس

چرا حالم خوب نیس؟


انگار از پشت به من نیزه زده شده!


انگار نفسم قطع شده!


انگار قلبم کار نمیکنه!


انگار کلا اعضای بدنم از کار افتاده!


ولش کن.حال ندارم

حالم خوب نیس ...!!!

چشماتو ببند

چشماتو ببند به آرامش خودت برس


و گرنه یه روز میبینی موهات مثل زال سپید شده


دیگه میبینی کار از کار گذشته


دیگه میبینی داغون شدی


دیگه میبینی خراب شدی


دیگه میبینی تو دنیا کسی نمیبینتت


دیگه میبینی همه تو را نامریی میبینن


دیگه میبینی جایگاهتو از دست دادی


دیگه میبینی از اون فردی که بودی هم بدتر شدی


دیگه میبینی چیزی نمونده برات


بیشتر مراقب خودت باش


چشماتو ببند


چشماتو ببند


به آرامش خودت برس ...

 






میبینی افراد شاد چشماشون بستس ...


آری به آرامش خودت برس


چشماتو ببند.

خدایااااااا

خدایا چرا بعضی از بندگانت اینجورین؟

چرا یعضی وقتا احمقن؟

چرا بعضی وقتا انگار مغزشون از خر هم کمتر میشه؟

چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
باشه ... اینجا خودم میشینم با تنهایی خودم خلوت میکنم و مینویسم
تا حرفم به گوش همه برسه ... دیگه خسته شدم
دیگه میخوام فعلا به خودم برسم 

خیلی وقته به خودم نگاه نکردم که چجوری شدم

دنیا ارزش اینو نداره به خودت اینقدر اذیت بدی

اینهمه ادمای معمولی هم همینطوری زیستن و از دنیا رفتن

بهتره خوب زندگی کنی.بهتره خدا رو بذاری وسط 

اون خودش هم خوبیت رو میخواد

هیچوقت هم مثل ادمای کره خاکی اذیتت نمیکنه

اگه اذیتت هم کرد در جلو یه خبر خوبی برات داره

خدا خودت بیا ... یه دستی به سرم بکش
یه آرامشی در دلم ایجاد کن ...
 

خدا اون روز رو نیاره …

خدا اون روز رو نیاره …
تموم خواسته های دلت رو فقط با یه “بی خیال” جواب بدی.