حس واقعی

دل نوشته ها و دلتنگیهای ما

حس واقعی

دل نوشته ها و دلتنگیهای ما

شب تولدت

نمیدونم  امشب چه ارزویی میکنی.ولی امشب خیلی دلم ازت گرفته . 

یادته پارسال خونه بابابزرگت بودی؟یادته شب ارزوها بود اونشب؟ 

چه ارزویی کردی اونشب؟امشب چه ارزویی میکنی؟

تولد عشقم

ای تنها دلیل رد کردن هر دلیل و ای تنها بهانه ی آوردن هر بهانه ، دیوانه ی مهربانی توام …
ای بهترین چه خوب شد که به دنیا آمدی و چه خوبتر شد که دنیای من شدی
پس برای من بمان و بدان که تو تنها بهانه ی بودنی
تولدت مبارک 

تولدت

روزی که به دنیا آمدی هرگز نمیدانستی زمانی خواهد رسید که آرامش بخش روح و روان کسی می شوی که با تو دنیا برایش زیباتر است !
بهانه ی آرامشم تولدت مبارک

میلادت

ای زیبا ترین ترانه ی هستی ، بدان که شب میلادت برایم ارمغان خوبی ها و زیبایی هاست
پس ای سرکرده ی خوبی ها میلادت مبارک

تولد

تولد تو تولد من است ، من تمام طول سال بیدار مانده ام
که مبادا روز تولد تو تمام شود ، و من در خواب بمانم
و نتوانم به تو بگویم ، تولدمان مبارک !