حس واقعی

دل نوشته ها و دلتنگیهای ما

حس واقعی

دل نوشته ها و دلتنگیهای ما

دل ..

گفتند دلت را الکی پیش دیگران اسراف نکن ...

گفتم دلم را پیش کسی گذاشتم که هرکسی نمیتواند زیبایی اش را ببیند


گفتند اون کسی که تو دنبالشی ,گر جان بخواهد چه خواهی کرد؟

گفتم جانم برای اوست ...

گفتند یعنی دوستش داری؟

گفتم: اون چیزی که شماها درکش نمیکنید عشق است

گفتند : عشق مال دوران لیلی فرهاد است

گفتم : گر ببینی دوست داشتن ما را, چشمت از حسودی کور می شود ...

تقدیم به همه دنیام که خیلی دوستش دارم ...

عشق

گویند که عشق خانمان می سوزد / نه خانه فقط که قلب و جان می سوزد / من دیده ام این را که کنون می گویم / با خانه و دل ، روح و روان می سوزد . 

                                                 عاشقتم

وجودم ...

درد دارد, وقتی چیزی را کسر میکنی که با تمام وجودت جمع زده ای ... 

                                                       ای همه وجود دوستت دارم ...

وجود تو

بزرگترین خوشبختی این است که خداوند آنقدر عزیزت بدارد که وجودت آرامش بخش دیگران باشد .
  

                                  ارامش بخش من دوستت دارم